כתובתינו: הברזל 26, תל אביב - ההגעה בתיאום מראש - חנות אונליין! בייפו לעסקים אודותינו צור קשר להזמנות:03-770-2222
תקנון האתר
אספקת מוצרים ומשלוחים
אספקת המוצרים תבוצע בהתאם לתנאי המשלוח המפורטים בעמודי המוצר, ובכפוף לכך שהמוצר במלאי.
ימי הפעילות של החברה הם ימים א’-ה’ בלבד.
לעניין חישוב זמני אספקה, "יום עסקים" מוגדר כיום פעילות בין השעות 09:00–14:00 בלבד.
הזמנות שיתקבלו לאחר השעה 14:00 ייחשבו כהזמנות שנמסרו ביום העסקים הבא.
המשלוחים יוצאים ממחסני החברה או מספקים חיצוניים, וייתכן שמוצרים שונים יסופקו בנפרד, ממיקומים שונים. מומלץ לעיין בעמוד המוצר לקבלת מידע מלא על תנאי וזמני האספקה.
ניתן לבחור בין מספר דרכי משלוח:
-
איסוף עצמי מהמחסן – יתאפשר תוך כשעתיים מרגע ביצוע ההזמנה, בתיאום מראש ובכפוף לאישור שירות הלקוחות בוואטסאפ 054-895-2686.
-
איסוף עצמי מהחנות בתל אביב (הברזל 26, רמת החייל) – יתאפשר תוך 1–2 ימי עסקים מרגע ביצוע ההזמנה.
-
משלוח עד הבית – יסופק לכתובת כפי שהוקלדה על ידי הקונה בתהליך ההזמנה. ייתכנו שינויים בזמני האספקה בהתאם לשיקול דעת חברת השילוח.
עיכובים ואחריות:
-
הזמנות הכוללות התקנות או תוכנות – במידה והרכישה כוללת התקנות מיוחדות, שדרוגים חומרתיים, רישוי תוכנה או התקנת מערכת הפעלה, ייתכן עיכוב של עד 1-3 ימי עסקים נוספים מעבר למועד האספקה הסטנדרטי, וזאת בהתאם ללוחות הזמנים של הספקים והמעבדה.
-
כוח עליון ועיכובים שאינם בשליטת החברה – החברה לא תהא אחראית לאיחורים הנובעים מנסיבות חריגות כגון מזג אוויר קיצוני, השבתות, עומסי תנועה, חגים, תקלות לוגיסטיות, פעילות טרור, כוח עליון או כל גורם אחר שאינו תלוי בה באופן ישיר.
-
אזורי גישה מוגבלים – באזורים שאינם נגישים לחברת המשלוחים (כגון יישובים מרוחקים, אזורים ביטחוניים או מעבר לקו הירוק), תציע החברה חלופה קרובה מקובלת בתיאום עם הלקוח.
-
מוצרים שאזלו מהמלאי – ייתכנו מקרים בהם מוצר המופיע באתר אזל מהמלאי, והדבר יתגלה לאחר ביצוע ההזמנה. במקרה כזה, ההזמנה תבוטל והלקוח לא יחויב בדמי ביטול.
החברה לא תהא אחראית לכל נזק, ישיר או עקיף, שייגרם לרוכש עקב עיכוב באספקת מוצר, לרבות הפסדים כספיים, אובדן רווחים או עוגמת נפש – וזאת כל עוד פעלה בהתאם להוראות תקנון זה ובתום לב.
איחור של עד 3 ימי עסקים נוספים מעבר לטווח האספקה שצוין באתר לא ייחשב כהפרת התחייבות מצד החברה, ולא יזכה את הרוכש בפיצוי או בביטול עסקה – אלא אם נקבע אחרת מראש ובכתב.
מדיניות החזרות והחלפות
מדיניות ההחזרות וההחלפות שלנו תקפה למשך 14 ימים מיום קבלת המוצר על ידי הלקוח, בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א–1981.
אופן הודעת הביטול:
צרכן רשאי לבטל עסקה תוך 14 ימים ממועד קבלת המוצר, באמצעות מסירת הודעה לחברה באחת מהדרכים הבאות:
-
בע"פ מול שירות הלקוחות
-
בדוא"ל: Support@baypo.co.il
-
בהודעת WhatsApp למספר 054-895-2686
תנאים להחזרת מוצר:
-
החזרת המוצר תתאפשר אך ורק כאשר המוצר לא נפתח, לא נעשה בו שימוש, והוא באריזתו המקורית השלמה והסגורה.
-
מוצרים שנפתחו או נעשה בהם שימוש לא יתקבלו להחזרה.
-
את המוצר יש להחזיר אל משרדינו בכתובת: הברזל 26, רמת החייל, תל אביב.
החרגה למוצרים שעברו התאמה אישית:
מובהר בזאת כי מוצרים שעברו שינוי, שדרוג או התקנה לפי בקשת הלקוח – לרבות הוספת רכיבי חומרה (לדוגמה: זיכרון RAM, דיסק SSD) או תוכנה (מערכת הפעלה, רישיון תוכנה, התקנות ייעודיות) – ייחשבו כמוצרים בהתאמה אישית שאינם ניתנים להחזרה או ביטול.
זאת מאחר והם הורכבו או הותאמו על פי דרישת הלקוח ונפתחו לצורך כך במעבדתנו.
החזר כספי:
-
עם קבלת המוצר במשרדינו ובכפוף לבדיקה שהמוצר עומד בתנאים הנ"ל, יונפק החזר כספי בתוך עד 5 ימי עסקים.
-
במקרה של ביטול עסקה שאינו עקב פגם או אי-התאמה, החברה תגבה דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר העסקה או 100 ש"ח – הנמוך מביניהם, בהתאם להוראות החוק.
החרגות נוספות:
-
לא ניתן להחזיר או להחליף תוכנות, רישיונות דיגיטליים, שירותים מותאמים אישית או מוצרים שהוזמנו בהתאמה מיוחדת לאחר פתיחת האריזה או הפעלת הרישיון.
-
עלות משלוח איננה מוחזרת, גם במקרה של ביטול עסקה.
ביטול עסקה על ידי החנות: החנות תהא רשאית לבטל עסקה או מכירה במקרים הבאים:
אם קרתה טעות בהצגת הפריט בחנות או פרטי המשלוח של המוצר ללקוח.
אם ארעה תקלה טכנית או בעיה בתקשורת ששיבשה את מחיר המוצר או את תיאורו.
אם אזל המוצר מהמלאי של החנות האינטרנית.
אם קיים חשש, על פי שיקול דעתה של הנהלת החנות, כי התמורה בגין הרכישה לא תתקבל.
כל ביטול עסקה שיעשה ע”י החנות, לא יחייב את הלקוח בדמי ביטול (5% מגובה העסקה או 100 ש”ח הנמוך מבניהם).
החזרת מוצר עקב פגם- במצב בו התקבל מוצר פגום, הלקוח יפנה לשירות היצרן בהתאם לחוזה הרכישה. בחינת האפשרויות לתיקון ו/או החלפה תבוצע אל מול שירות היצרן. החנות אינה מחוייבת להחלפת המוצר בו במקום, ותפעל על מנת להעניק את השירות בהתאם להנחיות נותן השירות.
אחריות ומתן שירות טכני
האחריות למוצרים הנמכרים באתר Baypo ניתנת באופן ישיר על ידי היבואן הרשמי או מעבדות השירות המורשות, בהתאם לתנאי היצרן או הספק, ובכפוף לתעודת האחריות המצורפת לכל מוצר.
Baypo אינה מספקת שירותי תיקון, תחזוקה או אחריות בעצמה, אלא משמשת כמתווך שיווקי בלבד. לפיכך, כל פנייה בנושא תקלות, אחריות או מימוש תיקונים – תיעשה מול נותן השירות המוסמך כמפורט בתעודת האחריות שצורפה למוצר בעת הרכישה.
לנוחיותכם, ניתן לעיין ברשימת מרכזי השירות ומעבדות היצרן המומלצים, כפי שפורסמה על ידי היבואנים או היצרנים הרשמיים.
הבהרות נוספות:
-
טענות הקשורות לתקלה, פגם או מימוש אחריות יטופלו ישירות מול הגורם המוסמך, בהתאם להוראות תעודת האחריות בלבד.
-
מוצרים בהם לא מצורפת תעודת אחריות, נחשבים כמוצרי אחריות יבואן מקביל/אחריות מעבדה פרטית – ויינתנו להם תנאי שירות בהתאם למה שצוין בדף המוצר.
-
Baypo אינה אחראית לעיכובים, ליקויים או סירוב למימוש אחריות מצד היבואן, הספק או מעבדת השירות.
פנייה לשירות לקוחות
לצורך קבלת מידע נוסף בנושאים כגון מפרט טכני, הפעלת המוצר, אחריות, תמיכה טכנית או כל שאלה אחרת – ניתן לפנות לשירות הלקוחות של החנות באחת מהדרכים הבאות:
-
טלפון או WhatsApp: 054-895-2686
-
דוא"ל: Support@baypo.co.il
שעות פעילות שירות הלקוחות: ימים א'-ה' בין השעות 09:00–18:00
בעת הפנייה, אנא ציינו:
-
שם מלא
-
מספר טלפון
-
מספר הזמנה (אם יש)
-
נושא הפנייה
החנות מתחייבת לספק מענה ראשוני בתוך עד 48 שעות עסקים.
פרטיות ואבטחת מידע
אתר Baypo נוקט באמצעי אבטחה מחמירים לשמירה על פרטיות המשתמשים, ובפרט:
-
העברת נתונים מוצפנת בטכנולוגיית SSL.
-
פרטי כרטיס האשראי מוצפנים ומאובטחים, בהתאם לתקנים מחמירים של חברות הסליקה.
-
המידע שמוזן באתר לא יועבר לצדדים שלישיים, למעט לצרכי השלמת הרכישה או מתן שירות, ובהתאם לחוק.
במקרים שאינם בשליטת החברה או הנובעים מכוח עליון (כגון תקיפת סייבר), החברה לא תישא באחריות לכל נזק, ישיר או עקיף, שייגרם עקב אובדן או חשיפת מידע שנעשה בו שימוש שלא בהרשאה.
שינויים במחירים ובמלאי
מחירי המוצרים באתר עשויים להשתנות מעת לעת ללא הודעה מוקדמת.
המחיר המחייב הוא המחיר כפי שהוצג בעת השלמת תהליך ההזמנה, בכפוף לאישור סופי מטעם החברה.
במקרים נדירים של טעות תמחור, טעות טכנית או תיאור שגוי של מוצר (לרבות שגיאת הקלדה, תיאור שגוי של מפרט או תכונות), החברה שומרת לעצמה את הזכות:
-
לבטל את ההזמנה, גם אם התקבל אישור אוטומטי באתר.
-
להשיב ללקוח את מלוא הסכום ששולם, ללא כל חיוב נוסף וללא חובת פיצוי.
החברה אינה מחויבת לספק מוצר במחיר שגוי, והלקוח מוותר על כל טענה ו/או דרישה בגין הסתמכות על מחיר או מידע שגוי שהוזן בטעות באתר.
הבהרה בנוגע למפרטים ותיאורי מוצרים
חלק מהתיאורים והמפרטים המופיעים באתר נכתבים או מופקים באופן אוטומטי, ולעיתים מבוססים על מידע שנשלף ממקורות חיצוניים או מסופק על ידי הספקים עצמם.
לכן, ייתכנו אי דיוקים, טעויות או הבדלים בין התיאור באתר לבין המפרט הרשמי של היצרן.
המפרט המחייב והמעודכן ביותר הוא המפרט הרשמי של היצרן, כפי שמופיע באתר היצרן – ולעיתים ניתן לגשת אליו ישירות מקישור בעמוד המוצר באתר.
במקרה של סתירה בין המידע באתר לבין מפרט היצרן – יש להסתמך על המפרט של היצרן בלבד.
למען הסר ספק, האחריות למידע הטכני וההתאמה לצרכי הלקוח חלה על הרוכש, ומומלץ לפנות לשירות הלקוחות של החנות לצורך בירור ואימות פרטים טרם הרכישה.
זכויות יוצרים וקניין רוחני
-
כלל התכנים באתר (כולל עיצוב, טקסטים, תמונות, סרטונים, קוד מקור, פרסומים ועוד) הינם קניינה הבלעדי של החברה, או של צדדים שלישיים שהעניקו לה הרשאה לשימוש.
-
אין להעתיק, לשכפל, לתרגם, לפרסם או לעשות כל שימוש בתוכן האתר ללא אישור מראש ובכתב מבעלי האתר.
-
שם החברה, הלוגו, וסימני המסחר שלה מהווים סימנים מסחריים מוגנים – ואינם ניתנים לשימוש ללא רשות מפורשת.
באתר עשויים להופיע קישורים לאתרים חיצוניים שאינם בבעלות או בניהול החברה. החברה אינה אחראית לתוכנם או לפעילותם של אתרים אלו, והם נועדו לנוחיות המשתמש בלבד.
אופן התשלום
התשלום באתר מתאפשר באמצעות אחת מן הדרכים הבאות:
-
כרטיס אשראי – במסלול חיוב מושהה: בעת ביצוע ההזמנה תתבצע תפיסת מסגרת בלבד, והחיוב יתבצע בפועל רק לאחר אישור ותיאום מול הלקוח.
-
העברה בנקאית לחשבון החברה:
-
בנק הפועלים (12), סניף 699, מספר חשבון: 420105
-
יש לשלוח אישור העברה לשירות הלקוחות לצורך עיבוד ההזמנה.
-
-
תשלום במזומן באיסוף מהחנות – מחייב מקדמה בסך 10% מסך ההזמנה (ניתן לשלם באשראי, העברה בנקאית או אפליקציית Bit לטל': 050-4203322).