שירות

  1. הרחבת זיכרון במחשב הקיים – אם המחשב שלכם התחיל לקרטע, ולוקח לו זמן לבצע פעולות, יכול להיות שהוא פשוט עמוס. במחשבים רבים, ניתן להרחיב את כרטיס הזיכרון של המחשב בהתאם למפרט הדגם. ניתן לבדוק בקלות באתרי היצרנים את קיבולת הזיכרון המקסימלית של דגם המחשב שלכם. ייתכן ותוכלו לרכוש כרטיס זיכרון מתאים ולהאריך את חיי המחשב הנייד שלכם.
  2. רכישת מחשב בסיסי עם אפשרות להרחבות – אז אם המחשב שלכם ניצל את קיבולת הזיכרון RAM או קיבולת האחסון המקסימלית שלו (בדרך כלל במחשבים ניידים האיחסון עובד בטכנולוגיית SSD). וגם אם סתם באלכם להשתדרג, ניתן לרכוש מחשב עם נתונים בסייסים (יחסית זול) שיש לו אפשרויות הרחבה. בדקו במפרט הדגם המיועד את קיבולת הזיכרון RAM ו/או האחסון SSD המקסימלית של המחשב.
  3. שדרוג מערכת הפעלה לאחר הרכישה- מחשבים רבים כוללים מערכת הפעלה מותקנת – Windows Home או Pro. הפער במחיר בין מחשב נייד עם מערכת הפעלה מובנית ממפעל היצרן לבין מחשב ללא מערכת הפעלה עומד על בדרך 600 ש"ח (בממוצע). לכן כדי להוזיל עלויות, ניתן לקנות מחשב ללא מערכת הפעלה (נקרא FreeDos או No OS), ולדאוג שההתקנה תבוצע על ידי החנות, או באופן עצמאי. מחיר מערכות הפעלה בשוק והתקנתן נע בין 250-450₪. תהליך ההתקנה הוא יחסית פשוט, אך דורש התעסקות ומומלץ שאדם מוסמך יבצע אותה, חנויות מחשבים מעניקות את שירות ההתקנה ללא עלות נוספת בעת רכישת מערכת ההפעלה.
  4. מנועי השוואת מחירים- זאפ השוואת מחירים, Wisebuy ועוד. הודות למנועי החיפוש, הצרכנים נהנים מתחרות הוגנות בין העסקים בתחום המחשבים, מהמלצות על החנות, על המוצר והשירות. בייפו מחשבים מככבת בזאפ השוואת מחירים עם אלפי מוצרים ומאות לקוחות מרוצים שכבר דירגו אותנו – חמישה כוכבים!
  5. מחשבים בעלי חיי מדף ארוכים – חיי מדף של מחשב מרגע ששוחרר למכירה עומדים על 5-12 חודשים. ברגע שהמוצר עובר את חיי המדף המקובלים, ניתן להשיגו במחיר נמוך באופן דרמטי מהמחיר שבו יצא אל השוק. אין זה אומר שהמוצר פחות טוב, שכן בשנים האחרונות כמות השיפורים מסדרה לסדרה של מחשבים חדשים קטנה. במצבים אלו, היצרנים מאפשרים למשווקים למכור את המוצר במחיר מוזל, על מנת לפנות מקום למחשבים נוספים.

לסיכומו של עניין, יש הרבה דרכים מעניינות וברות ביצוע לחסוך בעלות המחשב הנייד וכן להצליח להשתדרג.

אנחנו מוזמנים אתכם ליצור קשר עם צוות המומחים והמומחיות של בייפו מחשבים שייסיעו לכם למצוא את המחשב הטוב ביותר בעבור התקציב שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות