שירות

אספקת מוצרים ומשלוחים

המשלוחים מהאתר ייעשו בימי הפעילות של החברה (ימים א’-ה’ בלבד) ובתנאי שהמוצר במלאי, בהתאם לתקופת האספקה המצויינת בעמוד המוצר. המשלוחים נעשים ישירות מהמחסן וייתכן כי מוצרים שונים יסופקו ממקומות שונים, ועל כן יש להקפיד לקרוא את תנאי המשלוח כפי שמופיעים בעמודי המוצר. 

ניתן לבחור בין מספר דרכי משלוח: איסוף עצמי מהמחסן, איסוף עצמי מהחנות או משלוח עד הבית. 

איסוף עצמי מהמחסן: שעות פעילות המחסן בימים א’-ה’ בלבד בין השעות 09:00-16:30. איסוף מהמחסן יתאפשר כשעתיים מרגע קבלת ההזמנה ובתיאום מראש עם שירות הלקוחות בוואטסאפ למספר 054-895-2686. האיסוף יתאפשר כנגד אישור הזמנה שישלח בוואטסאפ על ידי נציג משירות הלקוחות. 

איסוף עצמי מהחנות בתל אביב (הברזל 26, רמת החייל): יתאפשר תוך 1-2 ימי עסקים מרגע קבלת ההזמנה. 

משלוחים עד הבית: אספקת המוצר או השירות שנרכש תסופק לכתובת כפי שהוקלדה על ידי הקונה בתהליך ההזמנה. זמני האספקה צפויים להשתנות מעת לעת. החברה לא תהא אחראית לאיחור בביצוע אספקת המוצר בנסיבות כוח עליון או כתוצאה מפעילות טרור ואיבה. 

באזורים המוגבלים לגישת חברת המשלוחים UPS, נציגי החנות יצרו קשר עם הרוכש ויפעלו על מנת לספק את המשלוח במקום סמוך המקובל על שני הצדדים. 

ייתכנו מקרים בהם מוצר המופיע באתר, אזל מהמלאי, והדבר יתגלה אך ורק לאחר ביצוע ההזמנה על ידי הרוכש, במקרה זה לא החנות לא תחייב את הרוכז בדמי הביטול.

 

מדיניות החזרות והחלפות 

מדיניות ההחזרות וההחלפות שלנו תקפה למשך 14 יום מיום קבלת המוצר. במידה וחלפו 14 יום מביצוע הרכישה, לא נוכל לאפשר החלפה או החזרה של מוצר. 

ניתן להחזיר מוצר, בהודעה לשירות הלקוחות שלנו עד 14 יום מיום קבלת המוצר. 

צרכן רשאי לבטל עסקה מסוג זה במתן הודעה לחברה כנדרש על פי החוק, באחת הדרכים הבאות: 

  • בע”פ אל מול שירות הלקוחות 
  • בדואר אלקטרוני לכתובת Support@baypo.co.il
  • בפקס למספר 077-4702787
  •  בהודעת וואטסאפ למספר 054-895-2686

 המוצר יתקבל אך ורק באריזתו המקורית וכאשר הוא סגור באריזתו המקורית ובתנאי שלא נפתח.

במידה והוחלט להחזיר פריט ונתבקש לבצע החלפה או לקבל החזר כספי, יש לדאוג להחזיר את המוצר למשרדינו ברמת החייל בכתובת הברזל 26, תל אביב. 

יובהר בזאת כי בעת קבלת המוצר למשרדינו, יבוצע החזר כספי בתוך 5 ימי עסקים מיום החזרת המוצר. 

בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם, ניתן יהיה להחזיר את המוצר ארוז וסגור באריזתו המקורית, וייגבו על כך דמי ביטול בשווי 5% ממחיר המוצר כפי שנרכש, או 100 שקלים חדשים, לפי הסכום הנמוך מבניהם. 

 

ביטול עסקה על ידי החנות: החנות תהא רשאית לבטל עסקה או מכירה במקרים הבאים: 

אם קרתה טעות בהצגת הפריט בחנות או פרטי המשלוח של המוצר ללקוח. 

אם ארעה תקלה טכנית או בעיה בתקשורת ששיבשה את מחיר המוצר או את תיאורו. 

אם אזל המוצר מהמלאי של החנות האינטרנית. 

אם קיים חשש, על פי שיקול דעתה של הנהלת החנות, כי התמורה בגין הרכישה לא תתקבל. 

כל ביטול עסקה שיעשה ע”י החנות, לא יחייב את הלקוח בדמי ביטול (5% מגובה העסקה או 100 ש”ח הנמוך מבניהם). 

החזרת מוצר עקב פגם-  במצב בו התקבל מוצר פגום, הלקוח יפנה לשירות היצרן בהתאם לחוזה הרכישה. בחינת האפשרויות לתיקון ו/או החלפה תבוצע אל מול שירות היצרן. החנות אינה מחוייבת להחלפת המוצר בו במקום, ותפעל על מנת להעניק את השירות בהתאם להנחיות נותן השירות. 

 

 אחריות ומתן שירות טכני

האחריות על מוצרי האלקטרוניקה הנמכרים באתר Baypo ניתנת באופן ישיר על ידי מעבדות היצרנים בהתאם לתנאי הרכישה. לנוחיותכם רשימת פרטי ההתקשרות עם מעבדות היצרנים השונים.

 

 

יצירת קשר 

לקבלת פרטים ובירורים באשר למפרט הטכני של המוצר, מידע על תפעול המוצר , אחריות וכיוצ”ב ניתן לפנות אל הנציגים. שירות הלקוחות של החנות  יפעל בימים א’-ה’ בין השעות 09:00-18:00. ניתן לפנות ישירות אל החברה בטלפון או בWhatsApp למספר: 054-895-2686 או/או באמצעות דוא”ל Support@baypo.co.il . בעת הפנייה למחלקת השירות, יש לכלול את פרטייך המלאים לרסות, מספר טלפון ליצירת קשר. החנות תפעל על מנת לתת מענה בזמן סביר של עד 48 שעות. 

 פרטיות והגנה 

חנות האתר נוקטת באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור, ככל הניתן על סודיות המידע. העברת הנתונים באתר מתבצעת בצורה מוצפנת בטכנולוגיית SSL .

כל העברה של מספר כרטיס אשראי מהאתר נעשית באופן מוצפן על פי תקן זה. במקרים שאינם בשליטתה ואו הנובעים מכוח עליון, החנות לא תהיה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, עקיף או ישיר שייגרם ללקוח או למי מטעמו , אם מידע זה יאבד או יגיע לגורם עוין ו/או יעשה בו שימוש שלא בהרשאה. צוות האתר מתחייב לא לעשות שימוש בפרטי הלקוחות הרשומים באתר אלא לצרכי תפעול האתר בלבד , ועל מנת לאפשר את ביצוע הרכישה .

 

זכויות יוצרים

עיצוב האתר, מבנה האתר, צילומים, תמונות פרסומים וקוד מחשב שבאתר מוגנים על ידי דיני זכויות יוצרים ושייכים לחנות או לגוף שלישי שמסר לחנות את הסכמתו לשימוש בתוכן. אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, למכור, לתרגם את התכנים המוצגים באתר, אלא אם ניתן אישור מופשר על ידי בעלי האתר באישור או בכתב. 

שם החברה וסימני המחסר שלה, הם קניינם הבלעדי ולא ניתן לעשות בהם שימוש. 

באתר עשויים להיכלל גם קישורים לאתר אינטרנט קשורים, שאינם מנוהלים או מתוחזקים על ידי החברה. הקישורים נועדו לנוחיותם של המשתמשים. החברה אינה מפקחת על התוכן באתר המקושרים. 

 

אופן תשלום

התשלום באתר יבוצע באמצעות כרטיס האשראי האישי של הרוכש. ניתן לבצע תשלום בהעברה בנקאית לחשבון החברה: בנק הפועלים 12, סניף 699, מספר חשבון 420105. בהינתן תשלום באמצעות העברה בנקאית, אספקת המוצר תצא לפועל אך ורק לאחר קבלת אסמכתא מסודרת מטעם הבנק ממנו בוצעה ההעברה בנקאית ובתיאום עם שירות הלקוחות. 

ניתן לבצע הזמנות מזומן על פי חוק. בהזמנות מזומן ואיסוף מהחנות, יש לבצע תשלום מקדמה על סך 10% מגובה ההזמנה באמצעות כרטיס אשראי או העברה בנקאית או אפלקציית תשלום Bit לטל’ 0504203322. 

בעת ביצוע ההזמנה באתר, לאחר קבלת אישור הזמנה, ישמש כרטיס האשראי שבאמצעותו בוצעה ההזמנה לצורך "חיוב מושהה" של המשתמש, כפיקדון בלבד. זאת אומרת, שכרטיס האשראי של המשתמש לא יחויב בפועל, אלא רק נתפסת מסגרת אשראי בגובה העסקה, וזאת עד אשר תאושר ההזמנה על ידי החנות תוך תיאום מלא עם הלקוח.  

 

 

תפריט נגישות